styrketräning

fredag.....
dags för mig och Ida och släpa oss til FS och köra lite styrketräning innan det blir vin och mys med några tjejkompisar ikväll.
Hade feber igår och mådde sjukt dåligt, men har mått precis som vanligt (bra..) hela dagen idag så det är lite skumt, men skitbra.
Det här är min lediga vecka från hotellet så ska vila upp mig lite mer nu de närmaste dagarna...och snart kommer baby - då blir det lite extra semester från cafét och mera mys och så en liten tripp till dalarna..ska tvinga upp Baby i snowboard backen! Lovar jag komemr få anledning att skratta...........
nu kanske jag inte ska vara så kaxig - det var några år sen jag själv åkte.... =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0