tack för stödet!

nu har jag vaknat till, duschat, hallt i mig en red bull, sminkat mig och forgaves forsokt fa baby att ge mig lite stod infor natten...for nu ar det allvar, och jag har blivit lite nervos. Lite. Allt kan ga fel eller inget blir ratt. Vem vet? Men spannande ar det och vi kommer nog kora igenom hela natten pa ren adrenalin kick.

Jag ringer allsta baby for att han ska peppa mig lite och saga att allt kommer ga bra...
Isa- Babe tonight is the night..
K- tonight..mhmm...
Isa - Im nervous
K- you're nervous..? ehhhh nervous...
Isa- Yeah...you gonna be a good boyfriend and calm me down? Tell me some cute stuff...?
K-mmmmm....calm you down...some cute stuff...I call you back soon....

okej ni kanske fattar...han spelar playstation.....och da ar det som att forsoka fa kontakt med yttre rymden....
Jag la pa och efter att han inte ringt tillbaks, ringer jag upp....

K- Babe...Im kind of busy, I call you back in a few.... (= X antal timmar......)
Isa - Okay but.....Im leaving soon, you know the hotel opens today.......
K- opens today...yeah.....so I call you when Im done
Isa - okay but I wont pick up then, talk to you tomorrow
K- dont pick up? But babeeeeee Im doing important things..

I rest my case. Sa gar det nar ens pojkvan har en ledig dag hemma med sitt playstation.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0