trist lordagskvall

sitter har och pluggar pa med alla mobler, lampor och konstverk som vi borde kunna tills oppningen...det gar ganska bra, men svarare att komma ihag alla namn pa de som skapat dem, och vilken land de ar fran.
Som extra stress sa ar det mobelmassan i sthlm nasta vecka sa kommer sakert komma massa fragor.....

suck...

och ute ar det sno och virvelvindar! Men jag pallrade mig ut for att kopa yoghurt faktiskt....

saknar baby sa mkt idag, skulle kannas 1000 ganger battre om han var har o myste i vintermorkret. Fy fan.
Jag alskar sno, men inte ovader! Tur att jag har te hemma...far mysa hemma sjalv ist.


 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0