trötter

hemma från jobbet nu och ganska trött.... har gjort en björnbärs-smoothie som jag ska dricka, men måste varva ner lite först....tänkte kolla på "Gossip girl" men orkar inte följa med i handlingen haha. Så trött är jag tydligen!
Snart kommer Valentines day, orkar inte med det i år, jag och några tjejkompisar (singlar eller med pojkvännen långt borta) ska gå ut och ta en drink eller två ist, känns bra att vi ska ha en liten tjejkväll. Jag ska förstås jobba sen på natten men en liten liten drink kan man väl ta........eller cola.....vi får se.....=)
Neh allvarlige jag ger upp idag and call it a night.
Sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0