viktigt samtal!

Jag undrar om baby röstade i valet i förrgår....han säger till min förtvivlan NEJ, han hade ingen koll på vilken dag det var...Hur kan man missa det? Till och med vi i lilla Sverige har bombaderats med infor från USA om valet... jaja...
(översättning..samtalet var i stort sett...)
Isa - Hur kunde du inte rösta? Det är ju lika självklart som det var att testa äta snö när man var liten!
K- ahhaaa....I see....det är därför ni kan så bra!
Isa - Eh. va?
K- Ja snowboard alltså..ni käkar snö som barn, och får in det i blodet du vet, det komemr naturlig sen - ni är ett med snön.....
Isa - Jo så är det absolut, synd att jag inte proppade i mig mer som barn.
K - Om jag skulle käka snö skulle jag bara bli en islgass.

Ja precis.
Helt intelligent samtal, Onormalt hög IQ i vårt förhållande. Men det är så självklart nu. Jag har hittat min soulmate!

För övrig trot jag det har blivit en big deal i babys huvud att jag ska tvinga upp honom på en snowboard när han kommer i mars....samtalet lyckats alltid glida in på det på nåt sätt...hoppas han är riktigt stressad haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0