ibland händer det

inatt på jobbet träffade jag en riktigt skön människa, en sån man möter på nån gång då och då med stora mellanrum, och som fastnar i ens huvud av olika anledningar.
Denna snubbe jobbar i en välkänd bar i Sthlm och är bara så roligt flummig och jag kände igen mig så väl i honom och hans tankesätt. Han jobbade nu for att kunna dra iväg på en lång resa. Vart? Där han råkar hamna...
På armen hade han tatuerat in "Unknown adress". Bara det är en tuff grej i sig.
-"Men det är så jag känner mig, jag lallar runt liksom, lite här och lite där"
Joo, som jag har vart de senaste åren - och även om jag har bestämt att bli vuxen nu och stanna i Sthlm ett tag utan några impuls resor eller liknande, så skulle det utan tvekan kunna vara jag som hade den tatueringen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0