stockholm goes crazy

jag och A kor genom stan, den forsta vi slapper over pa overgangstalle "tackar" oss med en cool "yeah man I got you" dunk pa brostet istallet for den vanliga nicken - och ibland ett leende....
den andra ar en man som borjar med att vinka, sen kor han en "bla bla bla" rorelse med handen, ni vet som nar man inte orkar lyssna pa nan som snackar for mkt, sen en ny vinkning....

Nar jag gar pa bussen inatt morrar mannen brevid mig som en hund nar jag satter mig bredvid honom. Intressant. Jag sitter kvar - vill ju garna veta om han bits ocksa!

En dam som ser ut som en sliten Britney Spears + 15 ar passerar mig, undrar om hon ar ett fan och helt enkelt vill hanga med i svangen?

Mannen som skulle byta var elmatare i hallen tidigt i morse (jag sag nog ut som en galen mordare nar jag oppnade) envisades med att babbla pa om det ena och det andra - fast jag forklarade att jag hade nyss kommit hem fran jobbet och ville verkligen sova i lugn och ro.

Allt detta inom 48 timmar i lilla stockholm.

Whats going on? Nan som har svaret?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0