31Juli

Det ar det forsta datum under hela den har langa vantetiden som nu verkligen betyder nat. Personen som har varit en nara van, sa nara att han kallat mig sin syster i flera ar, men nu det sista aret lyckats fucka upp allt med sina logner och trassel - ska komma till sverige. Utlamnad. Samtidigt som mitt hjarta dunkar sa hart for att jag ar nervos - ar jag sa sjukt lattad att antligen antligen verkar det som att det hander nat. Man kan knappast pasta att det har gatt snabbt...
Up or down. Vem ska klara sig - och vem blir domd.
Jag hoppas pa att det goda alltid vinner - men jag tror inte pa det langre.
Livet ar orattvist.
Den varsta tiden i mitt liv kommer tydligen bli Augusti, men jag ar redo - och jag tanker inte lata honom forstora for mig eller for nagon annan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0