Tjejsnack

Idag har jag vart och käkat Thaifood med mina vackra vänner och lilla skrot, min gudson.... det var skönt att babbla lite, massa tjejsnack =)
And I knooooow I know jessie tack för att du håller mig på jorden ibland - jag glömmer så lätt, men jag vet att jag borde dra ner på tempot och umgås mer med er innan jag åker.... för jag kommer sakna er!
Kommer känna mig ensamast i världen de kvällar baby jobbar och jag inte har nån att dricka vin med....... men ni måste komma och hälsa på, alla får komma och bo hos oss - öppet hus =)

Yess I mean it...och jag glömmer inte sånt....



Kommentarer
linda

I'll be there - for sure!!! ;)

2008-07-31 @ 04:38:46
URL: http://metrobloggen.se/lindalina


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0