gammla minnen och jamaica jamaica

Idag var jag ute och käkade med Jessie, lilla Z, Athina och våra vänner Nina och Fifthy från Kingston.
Jag och Jessie hade (på våran gamla galna singeltid) turen att träffa på detta underbara par när vi bodde nere på jamaica. Efter att ha bott själva i ett sjukt fint hus - långt från stan och andra människor - så var vi överlyckliga och totalt översociala när vi flyttade in hos Nina och Fifthy! Vi hade sjukt kul tillsammans, och nu helt plötsligt så är de i Sverige!
Vi babblade om allt mellan himmel och jord - alla videoinspelningar vi gjort och varit med om, alla galna partynätter, taxiturer och bilturer och såklart vårat mardrömmsminne - kackerlackorna!
Det går inte att  beskriva hur hemskt det var när vi väl började spraya ett rum i huset och sekunder senare stod bland
100-tals myllrande stora äckliga kackerlackor! Efter saneringen och vi sopade ihop alla döda äckel vart det stora svarta högar på golvet...jag känner hur det kryper på kroppen bara jag tänker på det! Fyyy.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0