Tisdag........

ska åka och möta upp mami nu, och sätta henne på rätt tåg till farmor... ibland får man ta hand om ens föräldrar - de börjar ju bli riktiga gamlingar..........=)

Har sovit okej, min snygga ögonbindel är skitbra, man märker inte alls att det är ljust ute, fast jag ser nog ut som värsta idioten i min lilla silkiga lila ögonbindel. Matchande med min (väldigt) modemedvetna flanell pyjamas med svarta terrier hundar på som jag fick av min svärfar i julklapp haha.
"The only dogs you will ever have in my house" sa baby....

Well well, dagarna går iaf - det är bra - det är typ målet med mitt liv nu, att dagarna ska passera så fort som möjligt....
tragiskt - I know.........


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0