viktig morgon........

Idag kl 08.00 blir det möte med the big boss...
måste säga upp mej nu när det faktiskt börjar närma sig! Mindre än 2 månader kvar tills jag är back with my baby, och faktiskt ska stanna där denna gång, för alltid hopaps jag...=)
so so in love!
På fredag ska hus-papperen vara klara och jag håller tummarna att de går igenom nu då så vi får vårt hem att börja fixa med. Eller rättare sagt - baby får pyssla och fixa som han vill tills jag kommer -sen vill jag ta över och fixa till på mitt sätt!

(man ska inte lita på snubbar när det gäller inredning.....)

han har ju fastnat på IKEAmöbler nu när han börjar kunna uttala vissa ord så känner han sig som värsta proffset och vill skina med sina kunskaper hahah

Han får väl göra det då, men eftr jag kommer ska det bli ordning på grejjerna!






Kommentarer
Hannah

Hehe...hoppas din uppsägning går lika smidigt som min...han är på semester nu men min kollega ringde för att tala om den glada nyheten för honom....:P

"Jahaja....." var hans svar......inte så att man känner sig oumbärlig direkt...menmen, shit the same, I´m outta here!!



Visst är det galet hur 2 månader kan kännas som en sån evighet? När man tänker tillbaka 2 månader så är det ju inte alls så längesen egentligen, o det har ju gått hur fort som helst! Du kommer nog sitta i ditt amerikanska hus om ganska exakt ett år o tänka tillbaka på din väntan o längtan med ett leende, Dagen kom ju till slut! :)



Lycka till med allt!

2008-07-31 @ 04:23:27
URL: http://vinstlott.blogg.se/
linda

2008-07-31 @ 04:35:09
linda

hihi.. det kommer nog bli så bra! Är verkligen så glad för din skull :) kram

2008-07-31 @ 04:36:03
URL: http://metrobloggen.se/lindalina
Hannah

Jodå det gick väl bra....förutom att Nälser hade stängt här i stan, i Falun sa dom 10 över 8 att deras telefontid hade stängt för dagen (skulle vara öppen mellan 8 -16.30??) o den pensionerade farbrorn jag till sist fick tag i sa att det antagligen bara var fukteksem o att jag skulle badda med jodopax o pudra på babypuder o hålla det under uppsikt. Så det vart en tripp till apoteket istället för till vetten, men det verkar då inte som nån fara änsålänge.

Hon är en tuffing min tjej, hade jag sett ut som hon gör så hade jag gråtit av smärta vid varje steg :(

2008-07-31 @ 04:57:48
URL: http://vinstlott.blogg.se/
linda

haha.. kul att du anmärkte på tiden. Tänkte nämnligen skriva det i förra kommentaren, att: "vi kommenterar varandras bloggar på väldigt udda tider".. haha... jag börjar jobba 5.15 på morgonen.. kraaam

2008-07-31 @ 13:53:29
URL: http://metrobloggen.se/lindalina
Madde

Grymt. Hoppas verkligen att det håller. Men ändå, varför skulle det inte det? Jag tror inte att distansförhållanden är dömda att misslyckas, det är inget omöjligt, bara man satsar. Hihi men du ska flytta dit? Fan vad kul, eller alltså jag bara gissar att mötet med din chef gällde uppsägning? :p

2008-08-01 @ 08:47:00
URL: http://visby1986.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0