inget nytt

jag ar gansk dalig pa att uppdatera nu kanner jg...katastrof...
men det finns inte sa mkt att saga..jag jobbar och sover mest just nu..

jag vantar pa en ny, snygg design fran en tjej som haller pa med sant, men det har tagit lite langre tid an jag trodde just nu, men det blir nog bra tillslut........

i fredags hade jag, Ida och A en liten tjejkvall...vi kakade middag och babblade forst, drack lite vin och sa.....valdigt kul hade vi =) sen drog vi ivag till stan och gick pa klubb, de hade anordnat dancehall queen competition men det var kaos....de flesta av de tjejerna verkade mest ha anmalt sig helt utan koll pa vad som forvantas av dem, och sag bara borkomna ut.
Det var en tjej som var okej (okej...inte braaaa....) och hon vann ocksa till slut.... valdig besvikelse och jag trodde sverige visste how to bust a move..... men men........

annars.....jag jobbar extra nu i helgen pa ett annat hotell, kul med lite omvaxling men kanner verkligen hur mkt jag gillar mitt eget hotell nu =)



(Junko....the international dancehall queen....)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0