nu ska jag ta tag i saker...

jag kanner att jag ar ratt dalig pa att gor det...om jag var en del i ett TVspel skulle min energiniva vara pa det roda och borja blinka for att varna for att man ar nara gameover.
men jag tror jag maste borja fixa och styra upp saker aven fast jag inte har tid eller lust. Det kanns som att september ar sjukt langt borta - men tiden gar fortare an jag tror och snart kommer jag sta dar och sucka for att jag inte har hunnit fixa allt jag skulle ha fixat innan sommaren var slut, sa jag maste borja se seriost pa min to do list

  • Rensa ur garderober och lador, och alla pasar. Kasta vad som behover kastas, ge bort det jag inte vill ha -och sortera det jag ska behalla
  • Ta kortkortet..... verkligen pa tiden!
  • Kopa hus med baby          √
  • Kopa nya biljetter till New York...√
  • Planera semsterna med Ida....Mexico, Puerto Rico, St.Maartin eller Bermuda...?
  • Nytt traningskort! Viktigt viktigt...
  • Planera in min mys helg med syskonen! =)
  • Make more money...


Kommentarer
Hannah

Har ni hittat hus alltså? Grattis som fan isf :))

2008-07-03 @ 04:21:40
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0