Sex and the city

jag visste att det var nat pa gang, nan planering......
jag och kevin hade myskvall forst, vi kakade middag ute pa en av mina favorit restauranger, sen akte vi till ColdStone Creamery och kakade glass....ooohh how I love ice-cream =) Det roliga med det stallet ar att man "designar" sin egen glass...du valjer vilken smak du vill ha, vad du vill ha i, du kan vajja precis vad som helst! Kev valde cheesecake-glass med gummibjorna pa, och jag valde vit-choklad glass med mork chokladkaka i......supergott!





Efter det kom hans vanner Nathalie och Megan och hamtade upp mig for en overraskning - vi gick pa premiaren av SEX and the city! Jag ska inte avsloja sa mkt mer an att den ar valdigt bra....och rolig saklart! =) Vissa rykten vi hade hort om den var ej sanna.......=) Mmmmmm......klockan 03.30 var den klar och jag akte hem och vackte baby som sov sa gott - och missade arets film - helt klart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0