länge sen nu...

jag har haft några busy veckor, min älskling har vart här och jag har jobbat, jobbat, jobbat..men nu har han åkt hem idag (fy...saknar honom redan...) och det är back to normal för mig igen...
så ska skärpa mig och köra hårt på bloggen nu, läste i tidningen att ex Kenza tjänar ca 50 000 kr/månaden på sin blogg!
Long way to go för mig då alltså =)

Jag hat haft underbara 2 veckor med K och det var helt perfekt att bara få vara och mysa och känna sig helt helt lycklig igen. Jag mår verkligen inte helt 100% bra när vi inte är tillsammans. Nu är det dags att planera in min nästa resa till NY =) Blir i Maj - orkar inte vänta längre än så den här gången.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0