mitt i natten

och jag sitter på jobbet och ugglar..det är så sjukt lugnt inatt att jag vet inte hur jag ska kunna hålla mig vaken!
BABY är iaf i sverige, han kom igår - det känns underbart! Vi hann nästan inte träffats igår för jag hade möte på dagen och skulle jobba natt sen men idag har vi vart i stan hela eftermiddagen! Han shoppade loss på H&M sötnosen, jag förstår inte hur man kan bli torsk på H&M?!? Men han tycker det är skitkul att det finns överallt... aja..lättroad =)
Idag mötte vi upp Jessie och min underbara gudson Z, faaan va han växer! Men han är så adoreble och han och baby lekte loss och var så söta så!
Nu ska jag försöka skriva klart morgondagens lista och sen vänta ut tiden.... vaken...förhoppningvis!


Kommentarer
Majsan

Fler nattjobbare...Vad jobbar du med
då???

2008-03-05 @ 03:00:34
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0