mitt i natten

jag är på jobbet såklart...gick på min vecka igår så det är 2:a natten nu...känner mig ganska trött idag, sov så jävla dåligt på dagen..inte bra!
jaja....
hoppas det blir bättre imorgon....

Vi har suttit och skrattat åt en gammal grej som hände mig i sommras när jag hade läkarundersökning och min underbara läkare i 60-tals glasögon skulle kolla mina reflexer i benen..... hon la sin hand på mitt knä, sen slog hon på sin hand...självklart kände jag ingenting igenom...alltså inga reflexer...hmmmm.....
hon ville absolut inte lyssna när jag föreslog att hon skulle ta bort sin hand och slå direkt på mitt knä....

jaja....hoppas jag får tillbaks min reflexer på min nästa undersökning.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0