natt-samtal

Isa - "Vad är det med den där killen. Helt korkad. Han beter sig mer än efterblivet. Sinnessjukt. Och det har han börjat med nu."
Vakten - "Mmmmhmm........han fattar inte då...?"
Isa- "Neh..neeeeheee..hepp. nepp. Jahaaaaa.....eh jag går nu"
Vakten- "Beeeeeeellaaaaaaaaaaaaaaaaa......"
Vakten- " Bella! Eh kalla mig inte Bella!"
Isa - "Va? Jag har inte sagt nåt!"
Vakten-" Neh inte jag heller....."

Normalt.
mmmm faktiskt kl. 5 på morgonen känns det ganska normalt.

Annars har vi hunnit avhandla många ämnen inatt, hundraser till exempel...och vad gör man om man bara ska leva 6 månader till? Om man använder string, hur ohygieniskt är det? Och vad är bra ursäkter att göra slut..? Sen hann vi med en dramtisk historia om X och hur det kan gå när man åker så mkt vattenrutchkana att man får absolut akut diarre........
 
Men trots allt gillar jag att jobba natt...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0