arg!

jag sitter har arg som fan och svettig och fraser at alla som kommer forbi. Kev forsokte fa mig glad men han gav upp. Liana haller sig borta fran kallaren.
En gang i tiden kunde jag stalla mig vid Dj-utrustningen och det funkade bra, baby var imponerad over hur snabbt jag larde mig och jag hade kampat hart i min kompis hemmastudio for att fa det att funka.
Idag skar det sig i oronen och ingen takt hamnar dar den ska! Jag ar envis av mig - men jag har gett upp. Jag har helt tappat lusten for att festa ikvall och helst vill jag bara grata och skrika.
Men jag har hort att man inte ska gnalla for smasaker sa jag ska lugna ner mig, ga upp och lagga mis i sangen och kolla pa TV ist.
Ar det mojligt att helt och hallet tappa sin kansla for musik, och taktkansla?!?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0