det saknas någon....

min dag igår var väldigt bra. jag vaknade tidigt, hade lovat att vara barnvakt åt lilla Jenjen så fick henne avlämnad vid dörren, och sen åkte vi till salongen och fick mina naglar fixade. Det var verkligen på tiden! =)
Efter det mötte vi upp A och Jessie och lilla skrotungen Z och käkade en god lunch på Lilla Capri (såklart! =)). Jag hade ett möte inbokat på hotellet kl 3 - okej, möten är väl nästan aldrig kul men det är alltid trevligt att träffa alla som jobbar dag lite mer än när man stressar förbi dem vid överlämning.
På kvällen gick jag och Ida och tränade och sen käkade vi yoghurt framför "Desperate Housewives".

Allt som allt hade jag nog en av de bästa dagarna på länge, men det var bra... inte perfekt..........

Det saknas alltid nåt, det saknas någon.....det är jobbigt att inte kunna dela min vardag med baby, och jag tänker på det mer och mer for varje dag som går.

Countdown Status: 9 dagar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0