fredag (redan...)

ikvall har jag varit har i 1 vecka, redan! kanns jobbigt for det betyder att jag snart maste aka hem......jag trivs sa sjukt bra har och sag inte att karleken gor en blind - for arligt talat - nar jag ar med kev sa ar allting mycket mer sjalvklart och jag vet precis vad jag maste gora for att kunna ha mitt liv med honom.

Igar var vi ute och gjorde vagarna osakra, vi korde upp till farfar och farmor i Poughkeepsie, och vi hade sjukt kul pa vagen. Jag alskar att sitta och sloa i babys bil med pumpande reggae i hogtalarna.
Farfar och farmor blev jatteglada och overraskade! =) Jag och kevs farmor lagade till en stoooor jamaicansk middag med saltfish, ackiee,  stek, ris, maccaroni & cheese, plantians, grona bananer och gronsaker. Jag fick betyget "kommer bli en mkt bra fru!" =)

Pa vagen hem var vi nara en liten krock, det var kolsvart ute - inga gatlampor eller nat, och helt plotsligt star det ett radjur framfor oss. Kev sag det forst och hann vaja undan, som tur var....

Idag ar det shopping som galler, och ikvall blir det party!! Kev och Okeeffe ska spela pa en klubb pa Manhattan sa jag ska mota upp min alskade Josie och dra med henne dit =) kommer bli superkul!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0