kaos i NYC!

Uppdatering fran igar da......
jag och baby sov halva dagen da vi kom hem vid 7 pa morgonen efter klubben. Vi akte in till city och promenerade runt lite, sen gick vi tillbaks till "varat" underbara Spa, Juvenex Spa pa 32 street, det ar verkligen helt helt fantasktiskt! Love it! Vi hade samma behandling som forra gangen, forst bastar ma i 2 olika sorts bastu, ligger och slappar i lite olika sma pooler med olika saker i - citroner, rosenblad, - sen far man ett privat rum som ar helt morkt, forutom att det ar upplyst med nagra sma ljus, och en upplyst jacuzzi som lyser i olika farger, fylld med rosenblad! Dar inne finns champagne, massa exotiska frukter.....mmm det ar verkligen mysigt. Sen efter 30 min avslappning dar sa ar det helkroppsmassage - och da menar jag verkligen helkroppsmassage - fran massage i harbotten till varje liten ta!
Efter det gick vi till en jattemysigt mexicansk restaurang och at en sjukt god taco - middag och lite drinkar.

Helt plotsligt nar vi sitter dar sa borjar folk skrika och skratta och det blir kallt och ruggigt..... det visar sig att nat - antagligen en san dar vattenpump ni vet sm finns pa gatorna i NY - har gatt sonder och gatan har blivit som en flod! Det forsade vatten over hela gatan! helt galet. vi vart alltsa "fangade" pa restaurangen - det gick inte att ta sig ut! Brandkaren och polis stovlade omkring mitt i gatan och kliade sig i huvet och verkade inte veta alls vad som var problemet - sa dar satt vi i nagra timmar och glodde pa den flod som hade blivit mitt i stan!
Tillslut skulle restauranger stanga och de delade up svarta sopsackar som vi fick anvanda for att klafsa genom vattnet bort till en annan gata, helt sinnessjukt var det - men jag skrattade sa jag fick ont i magen - det var verkligen once in a lifetime - only in New York! Under var vattenpromenad blev min langa klanning helt blot sa jag fick byta om - mitt pa gatan till en annan klanning, jag har aldrig sett baby skratta sa mkt! =)
Enjoy!




Kommentarer
Hannah

Hahah, Nyhammar, där har jag hängt ;) Hade en kompis som var tillsammans med Jocke Norberg (känns igen?) ett tag o då hängde jag på när hon skulle dit...o jag vart väl lite småförtjust i en av killarna jag med, Chrille nånting....blond snubbe.....men det är lääääääääängesen....systers pojkvän är uppvuxen i Nyhammar oxå..



Nog om det! Shit va galet!! HAhahahahahahaha,...du ser, jag ska VISST vara avundsjuk på dig, du får ju vara med om tokhärliga grejjer...!! Tack för bilderna! :)



2008-05-25 @ 22:21:30
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0