lipgloss

detta blev verkligen en slapp-dag......baby jobbar och kommer inte hem an pa naga timmar och det har borjat regna ute... var ivag en snabbis och shoppade lite lappglans, Victoria Secret - beauty rush - saklart =) jag ar beroende av them lipgloss, de ar helt underbara!!


jag ska kasta mig i duschen snart och funderar pa att aka och valdgasta babys jobb....vi far se om det slutar regna snart! Annars ska jag burra ner mig i sangen med lite ice-cream cake och glo pa filmer med Liana.
Ikvall blir det bio, jag ska valja ut vilken film vi ska se ocksa.....tror det blir den nya Narnia filmen, alskar den sortens filmer!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0