Memorial day!

hej alla, idag ar det Memorial day, och jag har slappat hemma med liana och baby, vi har spekat playstation och atit hela dagen =) fast nu ar det dags for mig att fixa till mig lite - vi ska ivag pa BBQ om 1 timme och jag har inte ens borjat valja ut vad jag ska ha pa mig. Jag har klagat och klagat att jag inte har nagra klader, sa baby hallde ut allt fran min vaska och allt fran garderoben och stokade om lite och nu vet jag nog vad som blir bra for kvallen =) Ibland behovs det dramatiska grejjer for att fa ordning pa saker och ting.

=)



Kommentarer
Hannah

Jag kunde se alla bilder utom dom från eran roadtrip, thumbnailsen var uppe men när jag klickade så kom det upp 404 not found. Det kanske går en annan dag!



Jaha, där ser man, världen är bra jäkla liten...Nyhammar är mindre ;) Jag har Jocke på min facebook, men det blir väl som med de flesta från förritiden; man skriver Heeeeeeeeeej va längesen, hur är det, får en snabb uppdatering o så är det lika tyst som det vart de senaste 10 åren ;)



Jag kan förstå att Sverigetiden känns som limbo, man vill nån annanstans men man vet att man måste....suck Men du har tänkt o flytta dit då? Nyhammar eller NyJork liksom :D svårt val asg

Japp, jag har vart gift, träffade min fd i Ludvika av alla ställen 2002, han var där o besökte vänner som han träffat första gången han var i Sverige o sökte asyl o hamnade på flyktingförläggning, dom kom från samma land som han o de var tvänner rätt direkt. Så var vi på krogen o jag fastande direkt för den långa mörka nykomlingen (du vet ju säkert att man märker rätt snabbt när det kommer nån ny till stan ;)) Jag haffade honom, gick ner en trapp (vi var på trädgårn) försökte prata, men det gick ju sådär eftersom han varken pratade svenska eller engelska, o min spanska var ickebefintlig då. Jag sprang o letade rätt på en av hans vänner, frågade vad Du är fin heter på spanska, o sen drog jag med han hem. :) Det hände den 15 maj, den 8 juni gifte vi oss, den 24 juni åkte han hem, o i slutet av augusti kom jag efter o stannade i 3 månader. Väl hemma i Sverige så dröjde det inte länge förrns det blev tydligt att man ska nog helst känna nån innan man tar ett sånt steg, men idag är vi vänner trots att det var lite turbulent ett tag. :)

2008-05-27 @ 00:36:34
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0