nyvaken =)

hej allihopa....
jag vaknade nyss i en tom sang, helt genomforkyld! Var tvungen att ga lite spaning efter vart baby har tagit vagen och jag hittade honom pa soffan haha, tror han har blivit stord av att jag sovit daligt och hostat och haft mig. Ska vacka honom snart - jag vill verkligen aka till Ihop och ata massa pannkakor till frukost =) Baby har snallt nog valt att stanna hemma nagra dagar den har veckan sa vi far umgas lite extra......

Igar kvall var vi pa bio, sag den nya Narnia filmen, den var valdigt bra. jag alskar filmer som den, lite sagor och magiska saker..... rekomenderar verkligen att ga se den!!! =)

Efter det akte vi en svang till favoritstallet, Throgs Bridge, och satt och pratade en timme. Det ar en mysig plats av massa stora stenblock om gar ratt ut i vattnet....det var ganska skont ute fast det var mitt i natten, och det ar sa sjukt vackert att se alla lampor pa bron och alla ljus fran city pa andra sidan vattnet.





Kommentarer
Sarah

Hejsan :)

det är sarah, din kusin.. är du fortfarande i jamaica? ;D <3

2008-05-19 @ 20:27:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0