om resan....

det gick over forvantan bra, det ar meningen att planet skulle vara forsenat fran stockholm, och de sa till mig att jag antagligen inte skulle hinna med mitt flyg i London, men sen helt plotslig ropade de ut final call for London sa vi lyfte faktiskt bara 10 min efter utsatt tid! Trots det vart det stressigt i London, det tog verkligen tid att ta sig till andra sidan flygplatsen, och jag boardade planet till NY 10 min innan vi lyfte! Men jag hann iaf =)

Det var en valdigt bumpig resa, jag forsokte sova en del men satt mest hysteriskt spand i stolen och holl i mig i armstoden hehe, att flyga ar inte min favorit grej. Mannen bredvid mig skrattade varje gang jag sag panikslagen ut, och forsokte overtala mig om att vi inte skulle krascha....-Hur vet du det? kan du garantera det? undrade jag.....det kunde han saklart inte sa han var inget bra support.........

Valdigt roligt var iaf att piloten hade indisk accent nar han pratade sa jag fick iaf le lite - det later ju sa sjukt kul - typ som Apu i Simpsons ni vet, man kan ju inte gora annat an alska det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0