party i NYC

gooood morgon allihopa!
Baby har nyss akt till jobbet sa jag tankte passa pa att uppdatera for hela helgen! borjar med fredags....

jag motte upp Josie vid Penn Station och vi letade oss fram till en schysst bar dar vi satte oss och babblade och drack drinkar, hur mysigt som helst, och kul att se henne igen efter sa manga manader!! Vi fick sallskap av hennes pojkvan och hans kompisar, och efter nagra drinkar drinkar drog vi oss vidare till klubben Madame X dar min baby och okeffee skulle spela.
Pa klubben var det full fart! How I love jamaicans.......... bra stammning och skon reggae blandat med galen dancehall, lite fler drinkar (!) och dar motte vi upp kevs kompisar som jag inte sett sen i julas.....sjukt kul hade vi! Nat som verkligen gor stammningen ar lukten fran weed, det ger mig samma kansla som jamaica - och det bara passar in.....svart att beskriva - men ingen schysst reggae klubb utan marijuana rok.......

efter klubben  akte jag och baby till en Diner och at mat och tittade pa soluppgangen, mysigt varre - och det perfekta avslutet pa en askul kvall!
Enjoy =)







Kommentarer
Hannah

Klart jag gillar dancehall! Det är ju det bästa o shaka ass till ;)

Jag var ju gift med en latino i 5 år o då vart jag introducerad till reggeton, salsa, merengue o även dancehall...finns det nåt sexigare än en karl som KAN dansa!? I think not!

Nu finns det ju dock inga som helst möjligheter hör i stan att få sitt lystmäte av den sortens musik, min fd man körde en klubb nån gång i månaden, men intresset var för svalt så den lades ner.....suck

2008-05-25 @ 22:25:55
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0