sommarfin eller superhot

jag kan inte valja vad jag ska ha pa mig ikvall, blommig gul klanning med tjock guldkedja eller en tight kort bla klanning eller ett linne och kort jeanskjol............maste bestamma mig snart! baby ar till 0 hjalp och tycker att vad som helst som inkluderar kort-kort och hoga klackar ar perfekt.
ibland behover man verkligen kunna ringa sina tjejkompisar!

Baby spelar dancehall pa hog volym i kallaren och valjer ut vad han ska kora ikvall, sa man kan lungt saga att jag ar back on track vad det galler mitt humor - hur kan man inte bli galet glad av dancehall?! =)


Kommentarer
Hannah

Nej det är svårt att inte bli glad av dancehall, skaka MASSA rumpa ikväll! Nu är jag ÄNNU mer avis!;) Jag har det bra med min älskling, det vet jag, men att se annat än vardagen gör ju att man längtar bort, prova nya saker o uppleva spänning! Inte MED nån annan naturligtvis, men nån annanstans! Det var meningen att vi skulle på K1 galan i sthlm nästa vecka, min födelsedagspresent till mitt hjärta, men när jag räknat på hur mycket allt kommer gå på; biljetter, resa, mat o slösa-pengar så blir det för fan likla mycket som en utlandsresa exkl fickpengar. Så jag frågade om han absoabsoluuuuuut ville se galan eller om han hellre ville lapa sol på nån glassig strand nånstans, o han valde värmen! Så nu har vi nåt o se fram emot, jag är skitglad, nog för att det hade vart lite skoj på galan, men inte som en resa! Så då kommer vi ju osökt till det här med pengar, o för att få pengar måste man jobba....o jag har ännu inte hittat nåt alternativ till detta crapjobb. Jag får ju visserligen stämpla (men först efter 45 dagars karens!!) o då är jag massa ledig (trots att man aktivt måste söka jobb) men....ååååh....jag ska nog hålla ut juni ut åtminstone....fan va drygt! Klaga klaga klaga....på tal om det, jag har oxå bott i Ludvika....där var det oxå en massa klagandes mest hela tiden..;) Vart utanför exakt kommer du från?

2008-05-24 @ 01:43:12
URL: http://vinstlott.blogg.se/
Hannah

Foto på evening-stassen förväntas!

2008-05-24 @ 01:58:30
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0