tisdag morgon

jag har sjukt kul med Liana och hennes Wii igar kvall. Okeffee och Tanisha och kevs lilla guddotter Kristin kom hit ocksa, vi hade fullt krig nar vi korde rally. (bildbevis finns....men vet inte om jag vagar lagga upp det heheh)
Nar baby kom hem fran jobbet var han butter, jag hade varken hort telefonen eller svarat pa msn - jag markte ingenting nar vi spelade =)

Mina korkorts bocker ar det roligaste den har fami;jen har sett. De visar dem for alla. De pratar om dem i telefon med sina vanner ocksa.......
Kev ar imponerad att alla bilar i boken ar Volkswagen. Hela haftet de har som ska pluggas in ar lika tjockt som ett av vara inlarnings/ test haften...ni vet de tunna..... och mindre i storleken... Svarmor och Liana  tycker det ar valdigt kul att det star sa mkt i bockerna om tex hur man kollar oljan,hur man ska lasta bilen, valja dack  m.m som de tycker att "det ar ju det man har en man for....." Kev tycker det ar bra, och "lovade" stolt att han aldrig skulle behova hjalpa sin bil - handikappade flickvan...yeah right.....vi far val se!
Tanisha och Okeffe gav sig in pa att lasa igenom boken pa svenska...:

Nisha - Saank farten!
O - farten!
Nisha - fart? Ohh..
Isa - slow down, like slow down the speed......
O - saaaaank fart!?
Nisha - Kristin, tell daddy to saaaaank farten!
Kristin - daddy dont fart!

Jaaa svenska ar inte latt......... nu ska jag vacka upp baby, varfor vaknar jag alltid forst?!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0