update!

jag har vart i småland hos min kära f.d sambo och partner in crime (hehe) Jessie och min underbara gudson Z. Det var superskönt att komma från Sthlm några dagar och bara umgås och babbla om gamla minnen och leka med skrotungen. Har saknat dem så mkt och det känns skönt att de är tillbaks i Sverige!

Efter min stressade tågresa hem idag mötte jag upp några tjejer från jobbet för ett litet "möte" och massa kaffe, tjejsnack och tyvärr massa prat om jobbet också - fast vi försökte hålla oss utanför det ämnet!

Det är så sjukt att när man bor med nån och sen åker bort ett tag så saknar man den personen så mkt! Men självklart - nu när jag väl är hemma igen så drar Ida iväg - på dejt.....

Oh my my my - jag är dissad för en kille!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0