All my love



JUICY
- For alla underbara kommentarer du lamnar overallt, det finns inte en sida jag loggar in pa och du inte har lamnat nat att le at! For att du snart kommer hit, for att du paminner mig om vad jag egentligen vill - de ganger jag glommer bort det. Min lilla partypingla - bring the Marinella  and it's on! =)




IDA - Min kara ex-sambo, jag saknar att ha nan att babbla med om alla vardagliga saker, aven oviktiga grejjer. Det ar sa skont att prata med dej och fa veta allt som hander dar hemma. Du ar den av mina vanner som jag haft langst, och det finns sa mycket minnen med dej som far mig att skratta varje dag!






JESSIE - Du ar fortfarande den som haller mig nere pa jorden, och den som laser av mig bast - aven over telefon. Ibland behover jag hora saker fast jag inte vet om det sjalv, och du vet precis hur du ska hantera det. Det ar sa konstigt att ha dej sa nara, men anda sa langt borta. Jag saknar dej och lilla Z, och jag langtar efter att traffa er igen.






Kommentarer
josie

självklart gumman!soon soon soon...only 1 more month=)

de känns betryggande att ha dig där borta nu nä man kommer dit!längta galet efter dig och vi kommer ha sååå kul!weeehooo.

älskar dig och saknar dig såå mkt!pusss

2008-12-01 @ 17:32:38
URL: http://josiestrip.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0