Baby come home!

Dagen har varit sa seg...det ar sjuk hur manga ganger jag hunnit skriva massa onodigt i bloggen idag! (Sorry) Det kanns som jag vantat i en evighet pa att baby ska komma hem, jag kanner mig ganska otalig, som nar man var liten och vantade pa nat kul och minuterna bara tickade langsamt framat...tick.....tack.....tick.....tack..... sa irriterande att jag far pskykbryt!
Jag hoppas iaf att han kommer hem pa bra humor och hellre vill ata kinamat och kolla pa film an att ut och springa igen, men chansen for det ar val otroligt liten...tyvarr.
Fast det ar val battre for mig om han tvingar ut mig i kylan igen, jag ett mote med en modellagentur pa Tisdag kvall pa Manhattan. Jag ar verkligen ingen modell - brud och har ingen modell - kropp, men kul att testa nagot nytt iaf. Ska inte bli for excited - vi far se hur det gar!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0