Busy day...

Jag vet att jag uppdaterar lite daligt nu..jag hinner knappt satta mig vid dator och borja skriva innan nan ropar pa mig. Min kara svarmor och jag letar fortfarande efter en klanning som kanns 100%, och jag har nu gatt over fran brudklanningar till vanliga lite finare klanningar, jag och baby provar ringar och ringar och andrar oss och letar nya och haller pa, massa papper som ska fixas och det kanns som det aldrig tar slut.......
Kevin och jag har bestamt att inte umgas idag, utan ist forsoka fa sa mycket som mojligt gjort pa varsitt hall, och jag ar pa vag att aka nu med Mrs Lewis och fortsatta leta klanning. Vad Kev gor idag vet jag inte faktiskt. Jag antar att han kommer borja dagen med att spela lite playstation....efter vi har lamnat huset da saklart......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0