Going away

Kevin ringde for typ 1 timme sen och sa att han skulle jobba over........hela natten....han slutar kl 7 imorgon bitti....jag som hade vantat och vantat pa att han skulle komma hem ikvall!
Gullig som han ar sa kommer han iaf och hamtar upp mig sa jag ska halla honom sallskap i stan =) Jag ar egentligen trott, men far stanna pa Starbucks pa vagen in till Manhattan igen..... har packat ner Heroes season 2 i min vaska sa far val underhalla mig med det inatt!
Nu maste jag skynda mig kla pa mig igen, jag kan inte aka i pyjamasen =)
Hoppas ni fortfarande sover gott!
Love


Kommentarer
Nathalie joo

va fin din blogg har blivit!!jag håller koll på dig ska du veta.hoppas att du har det toppen i N.Y.



puss nathalie

2008-11-08 @ 18:10:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0