grammatik part.2

Nar lilla jag springer in och bestaller mat at mig och kevin, hander detta.....

Isa - We would like to have.....
Mannen i kassan - We?
Isa - Yeah, ehm...we would like to order...
M - Ehm..Im sorry, Im just confused...is there someone else here too?
Isa - Well he's in the car, but we would like...
M - No! Okay, listen, YOOUUU! You would like to order something!
Isa - Okay, order for two people. I would like to..........
M - Gooooooooood, yeah I just felt like I needed to help you out here....

Det var jag inte beredd pa, att mannen pa restaurangen skulle lagga sig i min skumma engelska... men det ar ju bra, han brot ju sjalv med nat konstigt sprak sa det ar val perfekt att vi utlanningar kan hjalpas at..... eller nat......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0