Intressant samtal

Tidigare idag sa hade jag en telefonkonferens med killarna som jobbar med Gomidesign och RepJA och vi disskuterade min framtid i foretaget..haha det later superseriost men killarna har verkligen huvudet pa skaft och de lagger verkligen ner sin sjal i detta, vilket ar helt underbart! Jag har fatt lite battre koll pa vad jag forvantas gora och hur allt ska ga till, och det later jattebra so far.....De printar mina buisnesskort just nu och ska skicka hit dem under veckan =) Det ar inspirerande att min alskling och de andra 2 killarna verkligen tog en id'e de fick i skolan for lange och forverkligade den, och det gar bra for dem ocksa.
Jag var lite ororlig for min engelska ar ju bra, men den ar langt ifran perfekt - speciellt nar det handlar om termer inom  design delen som handlar mycket om webbsidor och reklam.
Men det ar verkligen kul att de valde att slappa in mig i foretaget och jag fick veta att de har haft planer pa det sen jag promotade dem i Jamaica nar de var helt nya och satsade pa att hjalpa dem. Jag gjorde det ju bara for skojs skull da, delade ut t-shirts till artister och ringde runt och fragade om de var intresserad av gratis t-shirts =)
Nu ser man RepJA i var och varannan dancehallvideo och nastan alla jamaicanska artister ager nagra av vara trojor.
Jag ser fram emot att fa satta igang med detta, och det ar kul att fa vara med och starta upp det i New York da de egentligen har sin bas i Atlanta.

Sooooo, om nan ar intresserad av att bestalla trojor eller liknande nu da sa kolla in: www.repJA.com ni vet ju att det ar det hetaste inom reggae / dancehall varlden =) Dont be the last one......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0