Isa =blond!

Jaaa det ar jag......jag kan inte saga att jag ar supernojd, men jag hoppas jag vanjer mig...jag vantar nervost pa att baby ska komma hem och saga vad han tycker om min nya "svenska" look....jag paminner mycket mer om min syster nu tycker jag iaf, jag hajjade till nar jag sag mig i spegeln hahaa.... aaaaja, frisoren holl pa och fixade och fixade och tvattade och oljade in och tvattade ur och slingade och fargade och kammade och plattade i stort sett hela dagen, 6 timmar tog det!
Bilder far komma imorgon, jag ar alldelens for trott just nu. Jag ska ta min mat och smyga ner i kallaren och sla pa en film.
Trevlig fredagskvall va? =)
Hoppas ni sover gott dar hemma.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0