Jakten pa Starbucks....

Det var forresten inte helt enkelt att fa tag i min alskade kaffe inatt nar vi kom in till Manhattan igen..... GPS's:en visade alla starbucks...inte de som var oppna klockan 2 pa natten saklart.....sa vi ringde till den som var narmast.... en snubbe svarade och sa att de inte var oppna langre...men varfor svara du i telefonen da? Nar vi kom dit hade de visst oppet men hade ingen sojamjolk...... okej, next stop: Time Square. Forst att fa plats att parkera bilen nanstans ar ju inte det lattaste, sen hade de anda ingen sojamjolk dar heller! Okej, vi foljde lilla damen i varan GPS och hittade en annan nattoppen Starbucks, efter att Kev gett upp chansen att kunna parkera och ist akte runt, runt pa gatan....jag hade bara en person framfor mig, men saklart var det en scizofren uteliggare och det tog tid kan jag lova.......efter nagra stressande samtal fran baby fick jag antligen min lilla kaffe...det var vart allt besvar. (baby holl inte med mig....)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0