Jamaica....

Idag...ganska snart nu lyfter planet till Kingston med mina alskade van Jessie och min gudson Z och hans morfar... det pirrar i magen nar jag tanker pa allt ni kommer ga igenom nu, men allt kommer ga sa bra sa bra. Ni kommer ha det uuuuunderbart! Jamaica, Jamaica...=) Jag langtar ocksa tillbaks nu nar jag tanker pa det. Hoppas av hela mitt hjart att ni far kul, och ta hand om varann!


Varat hus nar vi bodde i Kingston.... inga kackerlackor har heller =) Or..maybe one......hahahah

Jessie och jag....pa party humor =) Nar Z bara var en liten prick i magen....





Kommentarer
FEBB

SNYGGINGAR! ni verka rha kul iallafall!

2008-11-02 @ 23:25:47
URL: http://febb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0