Jobbigt...

Jag blir alltid lite spand och nervos nar svarmor ropar pa mig..man kan aldrig veta vad hon har att saga (Ida you know what Im talking about hahah.....) men jag hade tur, hon ville bara att jag skulle visa upp mig i klanningen och skorna tillsammans med hennes smycken hon ska lana ut till mig... ni vet hur det ska vara - nagot nytt, nagot gammalt, nagat lanat och nagot blatt. Det ar bara det bla som fattas nu men far fundera ut vad jag ska hitta pa. Nat forslag?
 


Annars har jag inte gjort sa mycket idag alls...borjar bli uttrakad nu, men det ar bara att sta ut. Ingen vill vara inne pa MSN heller, vad gor ni idag egentligen?!?
Jag gav efter for mitt chokladsug och snodde en pase Daim som jag egentligen gett till baby nan gang nar jag var har.... dumt nog tankte jag aldrig pa nar jag gav den till honom, men hade jag kollat noga pa pasen hade jag sett att datumet gick ut den 8 Januari 2008.
Nu har jaf annu mer ont i magen an innan, och det ar val straffet for att jag kakade choklad nar jag egentligen inte borde - om jag ska se slimmad och snygg ut nar det ar dags...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0