Min laptop dog....

sa nu anvander jag kevins.....jag sickade nyss ivag min hem till Clark sa han ska foroska radda mina bilder och kanske, kanske, om det gar, byta ut harddsiken och se till att fa igang min lilla datajavel igen. Det ar andra gangen det hander, forra sommaren skickade jag hem den till honom ocksa efter att den kraschat.

Vi har precis vart och kollat pa en film, hur rolig som helst! Maste absolut ses...jag skrattade ihjal mig.....


Nu ska jag och Liana aka och shoppa...det ar fodelsedagar pa gang tills helgen, och med det party party.....sa vi ska ivag och leta presenter och mojligtvis nan schysst klanning eller sa.......
Stop nummer 1: Charlotte Russe, jag alskar den affaren! Snygga klader och manga olika saker att valja pa.


Kommentarer
Hannah

Den går det "reklam" om här hemma nu, fast inte speciellt positiv. Det som sägs är att pga titeln så har det blitt ramaskri i ditt kära (numera) hemland. Jag tycker dock att den verkar asbra o ska se den pronto!

Höm ä bra kinkia´ dom där ammrrikanarna! :)(säges på brett dalmål) ;)

2008-11-04 @ 21:17:42
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0