Ny dag...

Det ar irriterande att vakna och ha fatt ett nytt javla mail med logner och hot fran min lilla ex- van. Fran och med nu ska jag forsoka att bara trycka pa delete ist for att verkligen lasa dem - cause they make noooo sence, och jag klarar mig ganska bra utan att lasa om allt hemskt hon hoppas jag far i mitt liv och att hennes man ska forstora mitt liv genom att ga efter min pojkvan. Jag har svart att forsta varfor hon inte bara kan ta ansvar for sina daliga beslut och misstag och gora vad hon maste gora. Men i hennes varld ar hennes ord sanningen och alla andra har fel.

Jaja....det ar fredag, det regnar och det ar verkligen host ute. Nastan inga lov kvar pa traden och allt ser bara gratt och trakigt ut. Baby ar hos bilmekanikern, Jeepen har borjar krangla igar, och jag funderar pa om jag ska ata frukost eller duscha forst..? Det blir iaf en valdigt trist dag, kommer nog vara hemma ganska mycket verkar det som.
Ska ringa Josie, blev alldelens for sent for att ringa tillbaka igar kvall, sorry gummsan.....
Vad har ni for planer for helgen?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0