Ny vecka, nya grejer

Ehhhmm...god morgon! Jag onskar jag kunde vara en superpigg brud som bara studsar upp och borjar laga frukost och vacker alla med nybakat brod och ropar "rise and shine" och far alla att borja dagen pa gott humor.... tyvarr fick jag inte den gavan (en annan anledning att inte tro pa Gud..?)
Jag har nyss slapat mig upp, och arligt talat sa har jag aldrig vart sa trott overlag som jag varit sen jag kom hit! Jag vet inte om det beror pa att jag egentligen inte har sa mycket jag maste gora under dagarna eller om jag har nan allvarlig vitamin-brist? Det kan inte vara C-vitamin iaf for jag ater mer frukt an vad som troligtvis ar nyttigt. Det kan heller inte vara vitamin S =) Maste vara nat annat, sakert ganska oviktigt egentligen...

Ikvall har jag mitt forsta officiella mote som representant for RepJA pa Negril restaurang i Soho...ska bli kul, far backup av Prince som ska halla koll pa att jag haller mig till ratt information och inte blir overkord av bossiga manniskor... jag vet att det kommer vara en hel del busniess folk dar fran bade musik-varlden och fran jamaicanska tidningar, och jag vet redan hur svart det ar att bli tagen pa allvar, dels som tjej - som ung - och for att jag sjalv inte ar jamaican...tro mig, de ar snabba pa att doma ut folk. Jag ar 1000% saker pa att Jamaicaner ar det svaraste folkslag att forsta sig pa och att gora affarer med, det galler att ha huvudet pa skaft och jag ar sa glad att jag snappade upp deras sprak och uttryck for lange sen.

Har ni haft en bra helg? Det ar precis en manad kvar till jul nu, dags att borja julshoppa ocksa, om ni inte redan gjort det...? Jag maste ta tag i det iaf!


Lots of Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0