On my mind:

God morgon!
Jag kanner mig ganska forvirrad over saker idag, jag pratade med baby inatt och det kanns lite som att allt gar pa fel spar just nu, det har blivit helt annorlunda mot vad vi planerade tidigare.
Jag och Kevin hade planen att vi skulle ha en liten, liten, mini cermoni just nu i samband med att vi fixar och skriver pa alla papper. Ja - vi kommer vara gifta efter det, men vi hade bestamt att vanta med att ha ett "riktigt" brollop.
Pa nat satt har hela grejen blivit otroligt uppspeedad och jag kanner att jag lite har tappat greppet om hur vi ska ha det!
Det ligger inte i mina hander att stoppa hela grejen, det maste han gora. Det ar fran hans familj och slakt all press kommer om att allt ska vara fint fran borjan. Alla vill vara med nu, och alla vill lagga sig i pa nat satt.
Jag kanner att jag vill absolut inte att det ar en big deal just nu. Jag vagrar ha nan slags cermoni just nu eftersom mina vanner och familj inte ar har med mig, och det ar det viktigaste av allt for mig.

Jag har valt att kolla pa brudklanningar nu for att jag vet att det kommer ligga massa press pa varat forhallande fran immigrationsverket. Varan advokat har bett oss gora allt sa fint och officiellt som mojligt. Jag har aven kollat pa vanliga klanningar for det kanns som att det ar det jag egentligen borde ha just nu, en lite finare klanning som inte ar en brudklanning.

Det ar tydligen svarare an jag trodde att fa den har sidan av slakten att forsta att det ar otroligt viktigt for mig att ha min familj, min mormor och farmor och mina nara vanner omkring mig nar jag gifter mig. De vill garna fixa ett stort pampigt brollop har as soon as possible. Det funkar inte riktigt just nu.

Jag kommer ringa hem till mamma och pappa idag for jag kanner att jag behover lite vagledning och rad just nu, och jag behover veta vart min familj star i allt detta. Jag kanner mig for forvirrad for att fatta egna beslut just nu.



Kommentarer
josie

de borde ju förstå dig iom at d verkar ju tycka d e så viktigt att dem ska vara me..och de e ju fam t kevin!

ibland kan fam va lite irriterande..specielt nää man e från så olika kulturer..men jag e glad att d löst sig..att kevin stå på din sida och stå upp för dig!känsn skönt!kommer nog förresten i jan=)

cs snart puman!love u...vänta på klänningsbilderna=)

2008-11-11 @ 22:37:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0