Ringar!

Vi har antligen kopt vara ringar, det kanns sa himla skont att ha det gjort ocksa, det ar inte mycket kvar att bocka av pa varan lista nu innan vi ar redo.
Jag langtar efter att kunna visa er hur vackra det ar! Jag har Kevins har hemma redan, den ar i bade vitt och gult guld med diamondcuts sa det ser liksom ut som den glittrar lite fast det inte ar nagra stenar i den.... den ar helt perfekt, jag ar sa nojd over att han gillade den jag hade tittat ut till honom......
Pa lordag far vi hamta hem mina ringar...en forlovningsring och ett weddingband, bada i vitt guld och diamanter...de hor ihop och kommer fran samma designer. Kevin hade redan kollat ut dem at mig, men han var tvungen att ta med mig och visa dem for jag var helt inne pa att bara ha en enkel ring, inget speciellt alls....sa han var lite orolig att jag inte skulle gilla dem, men de ar saaaaa vackra! Helt underbara!





Kommentarer
josie

aaahh se fram emot att se dem=)guuu va härligt=)

cs snart mrs lewis=)

love u

2008-11-17 @ 23:39:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0