The 1st day of the rest.....

...of your life.....my life.....nej jag vet inte. Det later valdigt dramatiskt, som alla tidningsrubriker och nyhetsprogram som gar pa TV och radion just nu. Allt handlar om US nya president. Svart. Demokrat. Det finns mycket att prata om idag tydligen.
Sjalv har jag precis gatt ur sangen. Jag sov ganska daligt fast jag var riktigt trott igar kvall......

Idag har jag lovat mig sjalv att ta tag i att sortera resten av alla DVD's som jag borjade med forra veckan. Jag har ocksa (tydligen..jag minns det verkligen inte....) lovat baby att baka russin och havre kakor at honom tills han kommer hem, och jag har lovat Liana att vi ska aka och titta i lite fler affarer eftersom det inte blev nagra partyklader kopta igar.

Vi far se hur dagen blir....men det ar onsdag - lillebror you are on my mind, jag vill garna ha uppdatering av nan hemifran under dagen.....jag kanske ringer hem idag om jag far tag i ett telefon kort!
Love you all


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0