Today...

Ska jag hinna med mycket...jag maste (tydligen) kopa traningskor for fran och med ikvall ska vi pa allvar ut och springa - vi maste komma i form om vi ska se snygga ut =) Jag ska aka med Liana pa ett mote med ett sminkforetag ikvall och jag ska forsoka hinna stada varat rum ordentligt. Det ska bli kul att se om jag hinner med vad jag ska...jag kanner mig ganska lat! Jag och baby var ute och ovningskorde halva natten, det var kul - men vi hann braka en hel del under tiden!

Det viktigaste ocksa som jag har att gora den narmaste tiden, narmaste dagarna..... valja ut den ring jag vill att Kevin ska ha....valja ut min egen brollopsklanning...och absolut viktigaste: maste valja datum... jag och Kev kommer inte riktigt overens men troligtvis blir det i borjan av December.

Imorse fick jag min egna lilla mailasress for desingforetagen fran killarna i Atlanta, kanns helt okej =) Maste kolla igenom min garderob och leta fram mer schyssta buisness - women - klader.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0