Vi har ett datum =)

Imorse hade vi mote med prasten. Det var verkligen en bestamd man, nastan lite radd blev jag faktiskt...och jag kanner mig alltid sa skyldig och som att jag ar helt pa fel stalle nar jag hamnar i en kyrka, jag har aldrig riktigt kant mig bekvam dar...vet inte varfor, men det blir inte lattare av att sitta i mote med nan som ska vara Gud's polare heller.... men, men.... vi fick ett datum bestamt iaf! Den 7 december 3 p.m kommer vi gifa oss - inte ha brollop - men gifta oss. Viktigt skillnad for mig. Brollopet kommer sen i Sverige, som ni borde veta vid det har laget......
Tid for att ga pa aktenskapsradgivning fick vi ocksa pa kopet. Hela lordagen som kommer ska jag och Kev vara pa en workshop och fa traffa experter eller nat sant.... jag tycker nog att det ar lite bakvant att borja med aktenskapsradgivning innan man ens har sagt " I do " men det tycker tydligen prasten ar valdigt viktigt.
Hur som helst, it's official. Och jag onskar att ni alla kunde vara dar!


Kommentarer
linda

tusan va skoj! Kram kraam

2008-11-20 @ 07:03:28
URL: http://lindalina.blogspot.com
Ida

du ska verkligen gifta dig gumman!!! känns skönt att veta att brölloppet kommer vara i sverige...och att vi inte kommer missa allt iaf.

puss på dig

2008-11-20 @ 22:26:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0