Vill bara sova....

ar egentligen supertrott... men jag ska inte ljuga - jag ar inte sa tuff som jag verkar ibland okej.... i en svag stund forra fredagen tog jag ur min navelpiercing, och sen dess har vart lat + haft for daligt minne for att komma ihag att satt i skiten igen (det ar lite sjukt hur dalig koll jag har pa min kropp nar jag glommer bort att jag brukar ha nanting hangade i naveln...) hur som helst - igar bestamde jag mig for att satta i den igen....jag trodde inte det skulle vara nagra problem eftersom det var sa manga ar sen jag piercade mig, men det hade saklart borjat vaxa igen...
sooooooooo, Isa goes crazy och bedovar med is och sticker igenom en tjock nal igen sa jag kan satta tillbaka mitt lilla smycke.... jag var ganska stolt over mig sjalv da - men jag kan lova att det var mindre skont, och det gor ont fortfarande....jaaa, ungefar samma kansla som nar jag tog halet fran forsta borjan....
sa nu nar jag forsoker sova sa bultar det faktiskt i naveln och det ar svart att slappna av.....
jag tror jag ska ga ner och spela lite playstation med baby nan timme, och om jag har tur kanske jag somnar i soffan framfor spelet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0